Mja

Om några dagar så är det raringens födelsedag och jag tänkte bege mig ut i stan i morgon för att inhandla hans present. Jag tycker själv att jag är ganska finurlig. Får se vad han tycker!
Måste börja med en annan present med ^^
Tiden är knapp. Man tror att tiden räcker till så mycket men det gör den inte. Man tänker att man ska hinna det och det men tiden rinner iväg och man får stressa sig igenom allt i stället. Jag får fan börja lära mig lite självdisciplin! Visst är jag en tidsoptimist men inte till den grad så jag gör andra besvikna som jag vet att vissa kan göra.
Jag hoppas att det blir som planerat på Lördag! Det kommer bli så otroligt mysigt och kul! Två gos att vara med och vi ska sjunga en massa Singstar med så vi blir hesa och spela en massa Buzz!
Tack Kim.
Tack Älskling.
Mmmmm. Jag längtar!

Nu är det kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gums! Tack för din inbjudan på lördag, men jag vet inte riktigt ifall jag kan. Det kanske ska vara middag och sånt mys hos en kompis. Men jag kan höra av mig eller nåt =)
Hoppas det gick bra på stan idag å så! Puss raring ;)


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback