Lördag

Igår var det en riktigt nervös dag. Var på middag med Älsklingens familj och kusiner. Att man kan vara nervös över en sådan liten grej... Men det gick som på grönbetet... Lugnt. Sen gick vi på en bio och det var ganska småmysigt. Vi såg Eragon och jag vet inte hur många gånger jag fick ståfräs. Sen lyckas jag alltid få någon liten jenta bakom mig som ska hålla på och sparka min stol ungefär 43 gånger. Irriterande!
Jodå såatte!
Idag kommer Hanna och Amelie förbi och Amelies pojkvän med... Ooooh! Sofie fyller 20 i dag också! Grattiskramar! Tänkte svänga förbi med en liten present senare.
Jag hoppas iaf att kvällen blir bra vilket den också kommer att bli!
Vill passa på att klaga på det satans upptåget som inte kan ha sina toaletter öppna. Var akut nödig men ingen dörr ville öppna sig så det blev en spurt hem.

Moaaaaaarrghhh!

Nu ska jag läsa alla andras bloggar... Som sällan är uppdaterade nuförtiden... Men vissa är duktiga!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback