Ledig

Skönast att vara ledig på fredagar!
Sitter hyfsat nyvaken i soffan och hoppas på att min lön kommer in i dag.
Tänkte fara in till stan och fixa saker som behöver fixas.
Galenskap i går, jag fick Sexy graffiti parfymen av Peter!
Den är i princip omöjlig att få tag på och den luktar sååå ljuvligt. Jag som inte hade någon parfym heller ^^
Sååå glad!!
Som tur var blev Peters present också uppskattad. Puuh! Vet inte hur många timmar jag har lagt ner på den.
Så det var kul!

Tänkte kanske ringa Jenny och se om hon vill ses på stan eller om jag kan komma hem till henne och agera flytthjälp. Ho hoo! Vill ju se deras lägenhet.
Sen måste jag fixa Peters armband... Men om inte lönen hinner komma så blir det kärvt... Hoppas på det bästa... Sen ska man betala för kårleget också, ska dit och höra med dem i dag.
Oj oj oj! Vad mycket man ska hinna med att göra... Måste städa här hemma också... Gaaaaaaah! Jag vill inte!
Blubb blubb.
Jag är iallafall lycklig som få och har det otroligt bra i mitt liv jusn nu.
Ingenting som krånglar och ingenting som blir fel. Men jag kommer naturligtvis komma på någonting snart... Jag menar visst kan det komma upp vissa tannkar som verkligen sårar men det är meningen att de ska vara glömda och inte ska vara av så stor betydelse... Men jag är som jag är... Jag kan inte låta vissa saker bara rinna förbi... Jag måste höra värmande ord som säger någonting lugnande ganska ofta annars pyr allting upp igen... Jag ska försöka att inte låta det hända. Det finns bättre saker att tänka på.
Även om man inte tänker så då så får man försöka.

Nu ska jag ta en dusch pusch inte lukta usch!

Kommentarer
Postat av: Jenka

hohoho! Känner igen mej due ;P
Vi är rätt lika ibland minsann hihihohö! =)


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback