Världens sämsta natt

Snoret har runnit. Det har varit kallt och varmt. Jag har haft så ont i skann så jag bara velat kräkas.
Vet inte hur många gånger jag vaknade i natt. Förlåt om jag förstörde din sömn Älskling.
Till slut tog jag Panodil runt 5 tiden på morgonen och stoppade in papper i näsborren och somnade om för att drömma en helt bisarr dröm.

Jag ska ta mig utanför dörrarna i dag och få i mig lite frisk luft med sol. Låter skönt.
Behövs lite nudlar här hemma så det blir nog en tripp ner till ica och tillbaka.

Kladdkakan jag bakade igår blev torr som fnöske. Tyckte inte alls den blev god. Får testa ett annat recept nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har ett jättebra recept. Iaf när jag gör den. höööh


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback