The Mp3

När jag knatar till och från jobbet så har jag (Enbart hunnit med att lägga in) 134 låtar på Mp3n.
Jag hinner kanske lyssna på 2-3 låtar. Jag längtar hela tiden efter de där bra låtarna.
När jag väl bläddrat fram till en bra låt så lyssnar jag gärna på den en extra gång.

Just nu längtar jag efter:

OMD - Enola gay (Odödlig låt)
Boom Bip & Nina Nastasia - The matter of our discussion
Radiohead - Fog
Rogue wave - California
Mika - Relax, take it easy (Nyfavorit)
Mika - Grace Kelly (Nyfavorit)
Koop - Come to me
Le sport - Tell no one about tonight (Tillhör odödliglistan?)

Resten på min Mp3 är sådant man har hört flera miljoner gånger tidigare.
De kan man lika gärna skippa ^^

Måste bara stolt tala om att jag har i dag pluggat matte i 2 timmar. Hann 12 tal  ײ

Goder natt

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback