The dag (& dröm)

En bra dag på jobbet helt enkelt. Sista två timmarna var vi utomhus som i går men den här gången var det mycket farligt att vara ute. Jag blev nämligen pepprad med puddersnö ungefär överallt på min arma kropp. Mest och helst upp i ansiktet. Halsduken och vantarna blev som is. Spikraka. Ispiska. Smällde säkert till någon unge när vi for runt i snön. Självklart inte med flit måste tilläggas så jag inte tolkas som någon barnmisshandlare som jobbar på förskola 0.o

Försökte skriva i morse när jag vaknade om min dröm jag hade men selfklart så fungerade inte bloggen som den skulle. Nu har jag glömt drömmen. Den gjorde inte början på dagen rolig kan jag säga. Så mycket vet jag. Brrr.
Ho hoo. Nu minns jag en sak. Peter hade en blogg som han visade mig. Han ville jättegärna att jag skulle läsa den eftersom han skrev allt han tyckte i den. Det stod som jag trodde bara en massa elaka saker om mig och en massa bra om alla andra underbara människor.
Är någonting speciellt med mig och det där temat på drömmar. Får göra en analys snart.

Pluggar matte



Kommentarer
Postat av: Johanna

jag drömmer också en massa helknas drömmar, och då även har jag drömt om mig och min pojkvän. Det har vart i samma stil som du drömt. Jag vaknar alltid rädd. Det är hemskt =/


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback