Snyggo?

Så fruktansvärt less på allt som har med sex, naket, kropp, bröst, penis och stjärtar...
Och en hel jävla drös mer. Kan man inte få bli lämnad i fred?
Jag vill inte bli jämförd med div. Snyggokändisar. Jag vill kunna skratta åt alla de där med tillgjorda läppar, åtstramande ansikten, retucherade kroppar och förstorade tuttar.
Men det går ju för fan inte! Det enda jag lyckas höra är "Hur snygg han/hon är. Åh vad jag vill se ut som hon/han."  Varför kan man aldrig vara nöjd? Varför finns det ingen människa som lyckas få en att åtminstonde tro att man är perfekt. Tänk att få höra det.
"Du är perfekt från top till tå och jag vill att du är precis som du är"
Men visst är det lätt sagt. Man måste ju mena det också annars blir det bara en motsatt effekt.
Somliga kan se en snygg person på tv, på stan, i en tidning och lätt som tusan googla fram den personen, just för att den var så snygg. Den här personen. Jag däremot.
Jag har ta mig fan aldrig riktigt sett en snygg person... Aldrig en sån där så man bara "Gaaaaah!" Möjligtvis när jag såg Peter de första gångerna. Eller ja! Han är ju snygg nu med! Ho hoo!
Man kanske bara är extremt petig vilket också säger emot en själv i den här jävla snyggofrågan...
Nog om det här. Det har snurrat runt i min hjärna tillräckligt länge så nu ska jag lägga mig i soffan och läsa bok.

Kyssalong


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback