Snuhuhuhuuuus

Jag saknar mitt snus så in i helvete. Har varit utan prilla i 18 dagar nu.
Brukar gå in på Kims rum och lukta i hans dosa. Mmmm vad gott det luktar! Jag skulle kunna trycka in hela pucken i truten. Jag förstår inte riktigt vitsen med ett nicotinfritt snus. Ingenting som jag skulle vilja snusa.
Anledningen till att jag slutade snusa var dels pga pengarna. Såklart. Sen så blir inte tänderna så fina. Så jag hoppas nu på fiiina och vita. Hmm... Sen har vi ju en annan viktig punkt. Man kan ju inte riktigt pussas ordentligt med en snus i munnen så... Självklart vill jag pussas och kyssas! I massor!
Oooh! Nu är det titta hon snackar också ^^
"I'm not pooping in that I have my standards" Ha ha ha ha haaa!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback