Osäker

Jag hatar när man får de där tankarna som gör att man bara vill ligga och gråta.
Man blir ett slakt, deprimerande jävla pucko. Jag önskar att jag hade en hjärna som fungerade så att den bara tog in allt som var bra och om det var någonting som var dåligt så skulle hjärnan snappa upp det fort som fan för att sen spotta ut det fort som fan. Man skulle då veta om den dåliga saken men den ligger inte kvar där och plågar en varje dag, timme, minut... Sekund.
Fan jag behöver topps... Kliar så in i helvete i mitt öra!
...
Och tro inte fan... Köpte en pocketbok förra veckan Linas kvällsbok heter den... Sen kommer jag hem slår på tv:n och då ska den komma ut på bio... I morgon... Jag får läsa igenom boken fort som satan.

Nej i dag mår jag inte bra... Nere... Som vanligt... Men vem orkar bry sig vid det här laget.
Vill bara krypa ner i sängen igen och gråta.


God satansjävlaskithelvetesmongodjävulsparasitoffer morgon

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback