Ohayo gozaimasu

Jo i dag är jag hemma serru såatte. No jobb. No money. No Vemdalen. No festival. No Japan.
Får så dåligt samvete när jag är hemma fasten jag är sjuk. För jag vet att de bara är 3/6 original personal i dag. En på varje avdelning och en praktikant. Sen ska det handlas en massa och jag har sångsamlingen med Anette... Well... What to do, what to do. Hoppas att det är en massa barn som är lediga nu när det är sportlov så man slipper komma tillbaka till full styrka.

Finns en del saker att se fram emot.
Lunch med mormor & Sanna på fredag, teater på kvällen med Peter o co.
18 Dagar kvar till 21. Yahoo!
24 Mars åka ner till Amelie i Kristinehamn. (Troligtvis)
Slutet av mars... Början på  April? Vemdalen med en bunt inte så noga utvalda människor.
1 Maj Bloc party. 71 Dagar.
Juni...? Festival.

Ja det finns ju en del ^^,
Japan har jag ingen aning om när det blir riktigt. Beror helt på Elizabeth som ska bo där. Jävla anusbrud.
Kan man få sånt lyx. Plugga i Tokyo ^^ Jag blir gråtfärdig av  glädje (För hennes skull)  och avundsjuka.
Själv ska man kanske till Borås om  1½  år... Bröööhl!
Vet inte riktigt vad jag vill. Känns bara som att jag vill skaffa ihop en massa pengar så jag kan överleva.
Saker jag tänkt på att bli: ¤Designer... Såklart! ¤Volontär... Inte mycket inkomst där inte 0.o ¤Butikschef... Yes! Eller vilken chef som helst skulle funka. Haiiija! ¤Advokat... Till de oskyldiga så klart. ¤Författare... Ingen direkt inkomst där heller. ¤Pilot... Har aldrig flygit ^^ ¤(Inrednings)arkitekt... Inget direkt negativt där inte förutom att det lär vara mycket plugg med matte. ¤Ouppfostrad rik snorunge.
Finns säkert en hel del som jag inte kom på just nu. Men den där listan ser väl okei ut!? Ooh! ¤Tvspelstestare... Man är ju dum om man inte fattar varför. ¤Film/musik/spel kritiker... Oooh yeah!
¤Musik journalist... Ja, ni förstår. Men jag skulle råvägra att intervjua typ Idolpacket eller dessa tattar hiphoppare. Någon måtta måste det ju vara forfan!
Tänk om man kunde vara allt det där!! ¤Tolk... Kunna en jävla massa språk. ¤Mangatecknare/Mangaka...Yoshi!

Yeeah Det ska bli mer stake i mig.  -Vem?? Äh! Ingen förstå.

Äh. Vem fan orkar bry sig om mina pluttiga drömmar förutom jag ^^,
Nu ska jag bli frisk, kolla på serier och tänka gosiga tankar om och till Baby och hoppas på att han känner av mina stötar. Roar to you honey!

Ohayoooo gozaimasu ^^

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback