Hem och iväg

Nu är jag hemma... Men ska snart bege mig till närmsta ATG ombud för att hämta ut mina biljetter ^^
Sen tänkte jag handla 1 Mjölk, Tropisk musli, tomat, juice, bröd (Åt upp Peters i morse) och sen kanske ost. Beror på kostnaden... Jaha... Är fortfarande lite småkrasslig och illamående efter fisksoppan i dag. Som tur var så fick vi chokladpudding till efterrätt som gjorde att smaken försvann. Brrr! Måste komma på en ursäkt till nästa torsdag. JAG VILL INTE HA FISKSOPPA.
 I morgon ska jag åka skridskor om det är sol uppe. Tänkte åka ganska så tidigt. Mysigt med morgonsolen och den bitande kylan som gör att man får äpplen på kinderna. Man blir fräsch helt enkelt. Hoppas bara att det är någon annan ute på isen för jag vågar ju inte åka runt där helt själv... Tänk om jag åker ner i ett sånt där pimpelhål 0.o Nej. Men det är faktiskt läskigt att vara ute själv på en fryst sjö. Isen smällter och låter... Kanske åker på lördag... Med Peter i stället... Säkrare.

Mina biljetter kanske försvinner om jag inte skyndar mig!


Ballestake

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback