Glöögfht

Nu har jag Simmat klart för i dag. Satte mig vid min dator och fick lust att se någon serie.
Öppnar winamp snabbt för att kolla om jag har tur och lyckas komma in på någon serie där... Men så ser jag att de visar Pirates of the Caribbean. Så nu kollar jag på den i stället ^^

Fel film men charmig bild
Fel film

Väntar på att Naruto ska dyka upp så man kan få lite glädje i kroppen.
Vad jag längtar till Uppcon. Tyvär inget datum spikat än. Man kan ju hoppas att det är under sommaren eller lite längre in på våren så man slipper ha jacka och andra kläder med sig. Då kan man ha vilka kläder man vill utan att frysa ^^
I år har jag bestämt att jag ska ha en massa färger på mig. Har gått efter svartvitt på både
Uppcon07 
och Domokon01 så nu får det vara nog. More color to the people. Jag har en massa ideér ska ni veta. Men bilder får ni så klart se efter Uppcon08 ^^

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback