Frisk?

Käns som om att jag börjar bli lite kry. Vet inte om det var Peters mirakelkur ♥ eller det faktum att jag knaprat i mig en massa Panodil zapp. Jag tippar på att båda sakerna bidragit. Ho hoo!
Jaaa det blev aldrig något tecknat. Ho hoo. Så jag undrar om man ska titta på någonting nu i stället.
Sen tänkte jag... Vågar man baka en kladdkaka i dessa sjuka tider? Tänk om kakan blir sjuk. Äh.
Så trött på vissa bloggar där personen i fråga försöker vara ett unikt helgon. Böööh!
Somliga. Försöker hitta dessa smarta och roliga bloggarna men man hamnar bara på dessa modebloggar eller dessa andra där man ser tjugotusen bilder på en person... Den som skriver bloggen... Kan inte stava för fem öre... Inget ämne/tema överhuvudtaget. Tur att jag skriver så jävlars bra!

Kollar på reprisen på ett herrans liv. jag förstår inte hur två personer kan komplettera varandra så jävla bra.
De praktiskt taget har galanta ordföråd och avslutar varandras meningar. Jag minns Grattis världen. Det är nog ett av det roligaste programmen jag varit med om. Jag älskar det avsnittet när de befinner sig i Afrika och Filip ska följa med jägaren ut på jakt efter något djur. Han rycker till och blir rädd om vartannat så man kissar på sig. Nej fan nu måste jag försöka hitta lite klipp.
Ho ho ho ho hooo!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback