Dröm

Kom på lite utav vad jag drömde i natt. Först drömde jag att några gamla kompisar Petra och Danny flyttade in i Kims rum och när Kim kom hem så fick han flytta ut i vardagsrummet. Men i stället så bosatte han sig under en trappa i huset med en massa galler och grejs. Jag tyckte verkligen inte om att bo med dem för de diskade aldrig eller städade. Åt min mat utan att fråga eller betala. Så då fick en annan flytta in där och då blev det en tjej som var tvungen att öva för sin körsång någonstans. Så vi gick runt i alla förråd som fanns men vi hittade ingenting.
Sen var det något med en massa duschar. Killar och tjejer duschade i olika rum men ändå så stod vi helt blandade. Konstigt.
Vill veta vad Peter drömde. Minns att han nämnde något om sin dröm i morse. Den handlade om mig. ^^

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback