Dröm

I natt så drömde jag en massa olika drömmar fast alla gick liksom ihop i varandra. Det jag minns är att jag jobbade på förskolan och så var klockan 16.00 och det var ingen där, då blev jag glad för då fick jag ju stänga tidigt. Men precis när jag har städat och släckt allt så kommer alla barnen tillbaka med personalen och allting blir superstressigt. Får dra ner allt igen och tända.

Sen var det på någon festvåning där Peter satt och spelade poker runt ett bord och runtomkring så var det en massa folk från mina gammla klasser i låg & mellanstadiet som gick runt och hade kul. Jag satt bredvid Peter vid bordet men jag satt snett för jag höll på med min bautastora rosa dildo under tröjan. Pang! Så tändes alla lampor runt bordet och de trodde att han fuskade med hjälp av mig eftersom jag såg så hemlighetsfull ut och satt och pillade under en tröja i knät. Så jag puttade in snorren i byxbenet och satte fast den i strumpan. Ingen hittade den.

Sen var det så att jag skulle dö. Jag visste vilket datum så jag gick runt och kollade på olika rum som man kunde få sova i det datumet, sen var det någon som kom och tände på rummet när man sov. Så att  man säkert dog. Jag låg bara och tänkte. Jag kommer aldrig somna. Bli levande bränd.

Sen att jag skulle börja skolan så jag kunde bara jobba måndagar och tisdagar.

Man kan fan må skitdåligt en hel dag om man drömt någonting hemskt. Det påverkar en hela dagen. Nu var inte det här allt. Minns att jag skulle hämta en tavla på Julie Coopers skrivbord på hennes älskare innan hennes man fick se. Sen när jag gick i skolan så var jag en av de coolaste på hela skolan.
Men man orkar ju inte skriva allt.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback