Dröm

Nu börjar jag att bli förbannad på mina drömmar.
Måste berätta lite fort eftersom jag måste kila snart. Nåväl.
Först. Jobbet har någon ute, allaktivitetsdag och kollar hur mycket all mat kommer kosta. De slänger ut en hög på gården med en massa struntsaker i. De tvingar med mig att ta hem det för ingen annan vill. Så jag tar hem skiten.
Hopp hopp.
Vi hamnar på Peters gamla studenthem där han har kvar lite saker från förut som vi nu skulle hämta hem. Jag går på toaletten medans jag låter han plocka. På toaletten finns det en springa i väggen som man kan kika igenom så därför tänder jag inte där inne för då kan han se mig skita. Jag sitter där och spanar på honom och hans gamla rumskompis kommer hem. De pratar. Han klampar in   på toaletten när jag sitter där. Jag skyndar mig upp medans han bara pratar helt obesvärat. "Jaha. Så han ska flytta tillbaka!?"
Va?? Tänker jag. "Ja, han orkade inte med att ha koll på katterna hela tiden och det blev för tidskrävande med Lizzy." Vadå Lizzy? Hon bor ju inte ens med oss! Jag dundrar ut från toan och ut på altanen där Peter sitter och bolmar på en nytänd cigarett (WTF!) Jag smäller till han i ansiktet flera gånger och frågar vad hans kompis snackar om. Självklart förväntar jag mig en förklaring men får bara "I natt ska jag få sova ut ordentligt som jag inte gjort på länge." Hans min just då... Gaaah! Riktigt självgod. Dra åt helvete typ.
När ska man få drömma någonting ljuvligt?! Vill inte vakna dyblöt varje morgon.

Good morning

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch vilka hemska drömmar :S

Ne.. har inte hört så mycke mer från olyckan. Bara det som skrivs i tidningar och sånt.


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback