The computer tapping

Sitter på en First Class kurs nu i 3 timmar
och allt vi hunnit göra fram tills nu är att mejla
töntiga mejl fram och tillbaka till varandra.
Känns väldigt givande det här!!
Sen skiner solen tusen gånger värre
bara för att man sitter framför en dator...
i 3 timmar!
Rädda mig någon!

Hoppas att Peter klarar uppkörningen!!!
Sitter helt spänd och längtar tills jag slutar
så jag kan ringa och få reda på hur det gick!
Men självklart tror jag han kommer klara
det galant precis som allting annat!
Stolt!

I morgon är man "ledig"
Så fruktansvärt skönt med tanke på den
här helvetesveckan.
Jag måste ha gått flera mil under de här fyra dagarna
och huvudvärken har bultat på som aldrig förr.

Nehepp...
Nu är det en massa fel med min First Class
Alltid ska man vara speciell ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag är så stolt över dig!!
PUSS

2007-08-24 @ 11:43:16

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback