The challenge

Regler:

  •  Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. 
  •  Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
  •  I slutet av inlägget skriver du 8 personer.  

Mina fakta/vanor:

  • Har olika perioder då jag fastnar för saker och mat. (T.ex. Ägg, läsa, leverpastej, tvspel, yatzy...)
  • Dålig förlorare!.
  • Tycker inte om tungor och fjärilar.
  • Alla mina skor luktar illa.
  • Hamnar ofta i bisarra situationer som normala männsikor aldrig skulle hamna i. 
  • Har extremt mycket otur.
  • Dålig på att raka mina ben, alltid nya skärsår varje gång.
  • Duktig på att göra köttfärssås.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej men precis, för så är det ju. Som barn tror man att det som händer är så som det ska vara, även fast det egentligen är fel.
Och det är bra att du inte hatar någon, det tar på krafterna. Jag tycker du är stark som inte gör det heller.

2007-08-28 @ 18:07:17

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback