The birthday

I dag är det mammas 43 årsdag
och jag vill bara burra ner mig under täcket!
Var till graven alldeles nyss med Peter
on the hoj.
Man känner att det börjar bli höst nu.
Mysigt!
Jag måste varit först att besöka graven
eftersom det inte fanns många andra
tecken på besök.

Jag vill liksom veta vart & vad hon hade varit
i dag om hon fortfarande levt.
Hade det blivit någon skillnad eller
hade det fortfarande varit samma saker
som pågick.
Något jag aldrig kommer få veta.
Men jag har iallfall mina ljusa stunder
att tänka tillbaka på! ^^

Fy fan vad det öser ner nu!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Din mor var alltid så schysst! Hoppas allt är bra med dig Alex!
Och inte visste jag att din mamma fyllde dagen efter mig...
kramkram!

Postat av: MyLouise

älskar dig vännen...

2007-09-02 @ 22:23:18
URL: http://mylouise.blogg.se

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback