The shit

Mööööh!
Ska äta lite mat nu innan jag slocknar.
Varit på BJ med Hanna, Hanna och Cissi.
Var kul förutom att spacen att steppa på inte var den största.
Att gå ut på krogen är för mig att dansa, vilket man inte alls kan göra på BJ
eftersom det är alldeles för mycket folk på stället.
Fick 2 öl över mig och en störtdykning ner på golvet med co.
Men inte grät jag för det.
Jag hade kul och gos!
Så härligt med personer som man bara kommer bra överens med på en gång.
Helt underbart.
Speciellt nu när man upptäckt hur man vill slippa en del andra.
Ingenting man kan rå över. Det bara händer.
Äh!

Just nu känns det som att jag är den mest ointressantaste människan som finns.
Jag ska vara tyst på ett tag.
Man kan iaf försöka. Även om jag vill så är det inte värt det om det inte uppskattas på
det sätt som det är meningen. Jag uttrycker mig. Mycket.
Jag begär inte mycket tillbaka. Bara ett leende.

God natt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du inte vill slippa mej Greta, för då får du stryk!!!!
Nu ska jag käka frulle och sen ska jag städa. Mööh!! Farmor och lite familj kommer över.. Ångest! haha.
Vad ska jag baka?? Eller ska jag laga nån mat? fast då måste jag handla.. Orka!
Jag vill ha roosaa nagellack!! Wiiie så söött!!

Nejmen hurrududu, ska inte snacka en massa mer förutom att säga; ha en bra dag, och du är en underbar vän!
KYSS

2007-04-15 @ 09:57:18
Postat av: sofie

hej sötis!!
saknar dej en himla massa ska du veta! När ska vi ses.. Det känns som att man inte gör annat än att vara upptagen.. usch, men jag har din blogg o du har min, haha, överskattat med telefon!! :)
Hade du kul i fjällen, vad gjorde ni för mysigt?!! När ska vi gå ut?! HÖRRU, grillning hos Malin på valborg, kom!!!!!
PUSSAR!!!!!!


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback