The lovely livingroom

Här var det tomt.
Dags för sekreteraren att ta tag i sitt jobb igen.
Efter uppläxningen av chefen så börjar hon nu.

Ikea har varit mitt hem den senaste tiden.
Fredag 30 minuter innan stängning.
Handlade datorbord och tallrikar i ren stress.
Eftersom jag lovat bort mina tallrikar till Jessica.
Datorstolen fanns inte inne på lagret...
Åkte hem. Monterade. Fixa den nya datorn.
Nu kan jag spela sims när jag vill ^^

Lördag åkte vi till Ikea för att inhandla stolen och en stol till Kim.
Men Kims stol var slut.
Min fanns inne.
När man går på Ikea så vet ju alla att det alltid blir
en del extrasaker i påsen/vagnen.
Det slutade i en massa växter och Pizzatallrikar.
Oj! En stor tavla också som pryder vardagsrumsväggen.
När vi kommer hem så börjar vi fundera hur nöjda vi är
över rummet egentligen och då menar jag en specifik vägg
som jag bara hatade.
Vi kollade på en massa hyllor och skit på Ikeas hemsida
och hittade en tjusig bokhylla som vi ville ha.
Vi åkte in igen!
Köpte hyllan OCH självklart saker som skulle pryda den!
Åkte hem och monterade.

I dag är vi klara och jag kan stolt säga att jag är nöjd över vårat vardagsrum!
Så mysigt att sitta här nu.
Saknas bara en bild ovanför min dator.
Jag har också varit väldigt kreativ i dag.
Jag har målat med glas/porslinsfärg på pizzatallrikar och stora vinglas.
Superkul och fint! Vet inte hur länge jag satt här.
Peter hade också lite kul med färgen ^^
Vi målade ett varsit glas till varandra.
Ni kan ju gissa vilket glas som är vems 0.o

     

Nu sitter jag här med papiljotter i håret.
Inte så stor lust med morgondagen faktiskt.
Mest med tanke på vädret. Suck!
Men vad gör man inte för traditionerna ^^

Skit på tv.
Nej nu ska jag spela Sims2.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback