The lordag

Min lordag är väl känd.
Tyvär blir det ingen action i kväll...
Jag laddar tills i morgon då jag ska hoppa studsmatta
hemma hos Elizabeth och spela en massa Wii.
Just nu sitter jag med datorn i knät.
Kollar på Kim när han lirar ps3.
Mina spel har inte kommit än.
Hoppas att dem dyker upp på måndag så jag också får leka spelnörd ^^

Fan! Säger jag bara. Jag blir så satans less på en del saker
och personer så jag bara vill strypa allt och alla.
Jag vill flytta härifrån.
Jag vill bo långt bort men ändå ganska nära... När jag vill det.
Skulle vara en risk om jag hamnade i typ Skåne eller Göteborg
eftersom jag smittas av dialekter på stört.
Så fort jag hör någon prata annorlunda så låter jag likadan.
Finns en pappa på dagiset som snackar amerikansvenska och
när man ska tala om hur barnet haft det och så så blir det att man
prratarr litte svengelska. Pinsamt!
Men så är det! Inget att göra åt!

Snart är det dags för Valborg och Bloc party.
Ska bli så bra.
Valborg är trots allt en sådan dag som slutar i katastrof
men jag ska göra mitt yttersta för att den ska bli mys och bra.
Som förra året.
Bara det blir bra väder!

Storshopping på Fredag då.
Brillor och sprit.
Jessica får bli min kumpan i jakten på de perfekta glasögonen.
Om det skulle vara så att jag passade i allt som fanns så skulle
det vara en lätt match att välja.
Det skulle bli ett par riktigt fräscha emo bågar.
Tjocka svarta 0.o

Nu blir det tack och god natt.
För bloggandet.
Inte mig.

♥ Jag är bra ♥


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback