The Lalalaa

Hallabaloo!
Galet bra dag i dag!
Suttit i solen hela dagen.
Skalat potatis.
Fräst en del näsor.
Plockat blommor.
Väldigt tråkigt och komplicerat jobb man har.
Fast nu är det ju så att Maj Britt är sjuhuk så jag får ha alla barn själv.
Hade det i dag och kommer ha det i morgon med men får hjälp på
onsdag och torsdag. Blir troligtvis så att jag får jobba på fredag eftermiddag också.
Om nu inte hon kommer tillbaka eller om vi får tag på någon vikarie.

Jaja!

Lördagen. Den var riktigt rolig. Var hemma hos Jenny en snabbis.
Kände mig lite i vägen eftersom hon och gubben firade ett år då (All lycka till dem)
och de hade mycket att fixa.
Fick iaf träffa henne!
Åkte sen direkt hem till Hanna där jag bara kände hur min energi stupade rätt ner.
Efter dagens kanonväder så är det inte konstigt man blev matt.
Var inte alls pepp för en massa tjohejsan.
Cissi kom. Hanna kom.
Humöret började gå uppåt.
Emil och co. dök upp och vi fick skjuts ner på stan.
Jag och Hanna hade fotosession i bakskuffen.
Blev en del fräsiga bilder ^^
Gick till BJ. För en gångs skull så var det lite bra musik på stället.
Smockat med folk dock. Kunde inte ta ett endaste danssteg.
Tack vare att det var så tjockt på folk så tedde det sig så att Hanna, Hanna och jag
hamnade i en hög på golvet.
Resultatet slutade i en bula i pannan och smärtor för Hanna.
(Ganska så förvirrande med alla Hannor så nu får det bli, min Hanna och Hanna2)
Nåväl. Kvällen rullade sig fram och jag hann få i mig två jäger-redbull 0.o
Jag hade en kul utekväll! Ska aldrig tvivla på Hanna ^^
Mötte Peter utanför och vi knatade mot bussen.
Tyvär så framkallar buss och bilresor ett illamående
nästan varje gång jag intagit en viss mängd alkohol.
Var iaf skönt att åka hem med Petrus.

Foxy

Dessa tre är inte så korta som de ser ut (Ironi)
När man ligger på 168 cm så spelar det ingen som helst roll
om man har högklackat på sig i detta sällskap
eftersom de ligger mellan 175-180 cm.
Och självklart så har de också högklackat ^^
Då blir det som så att lilla jag (Mypmyp)
får lov att se ut som en förkrympt 21 åring hela kvällen.

Nu har jag alldeles för mycket att skriva om.
Har egentligen inte den tiden så jag får dra ur mig det någon annan dag.
Fan vad jag hela tiden skjuter upp saker...

I morgon är det föräldramöte.
Kul.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback