Dröm

I natt hade jag en dröm om mamma och Kim.
Ingen bra dröm.
När man drömmer om ens familj så får man
den där klumpen i magen som inte vill försvinna på hela dagen.
Nu minns jag den inte fullt ut men det var så att jag, Kim, mamma
och 3 till åkte i en liten skruttbil.
En person var tvungen att sitta i mitt knä.
Vi kör runt och hamnar på något ställe där det kommer fram tre killar som
tycker de är supercoola och roliga.
Mamma går ut ur bilen medans de börjar slita och dra i henne.
Använda pinnar att slå med.
Sparkar och slår.
Alla i bilen får panik.
Jag kunde inte göra någonting eftersom jag hade någon i mitt knä
och det var en bil med bara två dörrar.
Man fick sitta och titta på.
Men hon lyckas dra sig loss och hoppa in i bilen.
Nu skulle man kunna tror att vi var säkra i bilen men icke.
De fortsatte jag oss med stora stockar och stenar.
Vi lyckas i vilket fall som helst fly.

Panikångesten bara drar över så fort jag tänker på den.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men fy fan va läskig dröm. Kan tänka mig att du hade stans panik, gärna när man inte kan hjälpa heller! Usch..

Jag själv (för några dagar sen) spöade en gammal gubbe som hade slagit min minsta syster på munnen. Det var skönt.

Jag saknar dej! Kan inte vi ses i helgen? Micke ska bort lörd och sönd så jag känner mej väldans övergiven och ensam :'(
Hi.

Postat av: sandra

I löv you

2007-04-27 @ 01:14:19

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback