Utmaning

Utmanad av Anna.

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jag är tyvär väldigt förutsägbar så jag tror inte det finns några sådana saker.
Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Ärlighet, tillit och respekt.
Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Ja det var väl Alex.
Hur var du som barn?
Blyg och kramig.
Vad tycker du om fildelning?
Helt ok.
Varför bloggar du?
För att få ur mig allt och för att skona mina kompisar från ordbajseri.
Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Vänskap är kärlek.
Vad kan man leva utan?
Elaka människor.
Vilket är viktigast hos din partner?
Att han är ärlig om allt och säger det han verkligen tycker.
Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Nej nej nej!
Hur ofta lagar du mat hemma?
Så ofta jag behöver. Inte ofta.
Vad skulle du göra med ett friår?
Ha ha haa skulle inte vilja ha det.
Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Ingen aning.
Hur svarar du i telefonen?
Alex!
Är du pinsam på fyllan?
Det tycker jag alla är.
Hur ser folk dig?
Förhoppningsvis rolig.
Människa som gör dig enbart ledsen?
Vet icke.
Människa som gör dig enbart glad?
Vet icke.
Värsta känslan?
Övergiven.
Favorit tv-program?
Hmmm... Får bli The O.C
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Oooh! Inga sysslor att göra hemma, fint väder en sommar. Går upp tidigt ligger på stranden. Äter en god middag med några rara sen bara en massa mys på kvällen.
När grät du senast?
Jag grät en skvätt igår till o.c.
Är du vidskeplig?
Ja, till en viss del.
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Jag skulle vara lycklig och veta vad jag vill göra.
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Neeej.
Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Gått fram till någon söt person på stan och fråga om en fika.
Vart går din drömresa?
Japan, Japan och Japan
Vem är ditt drömragg?
En färgglad person som inte finns på riktigt.
När blir man vuxen?
Och det ska jag veta!?
Vill du säga förlåt till någon?
Jo.
Vem är din hjälte?
Tohru.
Vad tror du på?
Något bättre och större.
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Robinson. Skulle vara bäst.
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig.
Vad är lycka?
När man ler varje dag.
Vilka personer beundrar du?
Många.
Vem var din första kärlek?
Oj, Thomas Mauritz i lågstadiet. Den enda jag aldrig fick chans på.
Vem har makten i ditt liv?
Jag.
Har du någon dold talang?
Inte vad jag vet...
Har du mobbat någon?
Nej, inte medvetet iallafall...
Vilket djur skulle du vilja vara?
Örn.
Har du någon fobi?
Fjärilar och baciller.
Vad är det pinsammaste du gjort ?
Det tänker jag då inte förtälja här.
Har du snattat någon gång?
Jadå.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback