Tatuerad och hyperaktiv

Nu är den klar, den sitter fint på handleden. Är så nöjd och det gjorde inte alls så ont som jag hade föreställt mig som tur var. Nu hoppas jag att den läker på fint!



Jag är lite ledsen för att alla mina tappra försök i somras om att få en blomstrande balkong inte blev som jag önskat... Solrosorna har slagit ut ytterst lite men alldeles för sent. Den enda tomaten som kom på mina 2 plantor vart inte äns röd. Mina svartögon blommade för inte alls länge sen och det kom 3 blommor på hela den långa kringlande rankan. Men chiliplantan vart riktigt tjusig men har nu börjat få gula blad... Men nästa sommar ska jag banne mig skaffa gröna fingrar så att det blir som jag tänkt.

     

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback