Sista omgången

Om en halvtimme är det sista tvätten för natten och det har verkligen varit en pina. Har riktigt ont i ryggen och vill inget annat just nu än att få krypa ner i sängen för att sova.
Ååh, ska bli så mysigt imorgon! Äntligen får jag ta på mig lite fina kläder, har strosat runt här i olika pyjamaser och skitkläder. Inte särskilt attraktiv med andra ord ^^
Men nu har jag en anledning att ta på mig ordentligt, känns ju dumt att klä upp sig om man ändå inte ska göra något speciellt. Varför kan ingen som har en modeblogg ha kort på det någon dag? Nej, de är ju alltid uppkläddda... Förstår inte riktigt varför det är så fruktansvärt intressant med just de bloggarna. Visst att folk har det som en livsstil, men alla andra som bara följer efter och inte vet alls vad de talar om och med tappra försök vill se ut som kändisen i veckans Klick för att sedan ta ett kort på sig själva i den där speciella utstyrseln när det enda de egentligen vill visa är "Hur snygg jag är". Nej, från och med nu tar jag avstånd från allt som heter något inom ramen textil & mode! (Finns dock undantag) ^^

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback