Nattetid, undernärd & kåt!

Fan vad jag vill vara man! Man får liksom nästan alltid utdelning när det gäller sex.
När de fått sin sprut kan de inte mer... Medans om en tjej kommer, så ska man ju ändå fortsätta tills mannen kommer?! Sen vet man ju männens reaktion om de inte får komma av någon anledning, de blir fullkomligt galna och måste få ur sig de på något sätt. Och till slut  kan man erbjuda en "hjälpande hand".
Men när tjejen ligger där... Efter en halvtimmes sex och har inte nått klimax, vill inget hellre än att få den där underbara känslan. Då får man helt enkelt vänta tills nästa dag eller hoppas att den kan "resa sig en liten stund iallafall". Men det är ju som att önska fred på jorden. Men hur svårt ska det vara att tillfredsställa den man älskar?! Elller blir man egoistisk när det gäller sex?! Jag vet att jag mest bara tänker "Jag jag jag jag"
Men "efteråt" så kan man ju bjuda på sig själv för den andra eller har jag fel?
Man kan ju undra varför tjejer aldrig är otrogna?!!! (Ironisk?)
Nej, när mannen kommit så är det klart, slut, finito!
 

Kommentarer
Postat av: Sexgalningen

Haha såå sant! Fast jag är fan som en man tror jag.. Om inte JAG får komma så blir JAG galen!! haha


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback