Myspys

Kvällen, ja hela dagen har varit fantastiskt mysig! Dagen har jag berättat om men kvällen bjöd dock på annat. Jag och Sofie började med att baka en riktigt god kladdkaka med grädde till, riktigt lyckad trots
(enligt mig) en för stor plåt. Vi avverkade Idol först och främst Idol där det var någon tråkig människa som åkte ut. Sen blev det till att ta fram chipsen och kolla lite Sex and the city och Sune ^^
För att avrunda kvällen på ett bra sätt kollade vi på det absolut sista avsnittet av Sex and the city och självklart så kom det tårar. Sen så cyklade jag med Sofie hem för att låna lite sidenband till mina tofsar i morgon ^^  Och det var ruggigt kallt ute, tror bestämmt att det är dags att ta fram vantarna och mössan.
Otroligt fabulouse fredag måste jag säga!

      


SU
NE



Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback