Lite kan betyda mycket

Försöker få tiden att gå så att man får börja tvätta klockan elva.
Men man sitter i  soffan som vanligt och som tur var är det simpson på tv just nu så man sitter inte helt handfallen, fast tiden går ju inte fortare för det...

Jag längtar tills jag få krypa ner i min säng och sova sen längtar jag tills imorgon med då jag troligtvis ska träffa Hanna på stan och sen ska jag och Sofie ha Sunes jul kväll + lite Bert, sen blir det säkert The devil wears Prada.

Ooooh! I kväll blir det Bleach. Får höra nya låtarna igen!!
 

Vill ha tillbaka Gin igen, en riktig heting.

Tack för att Msn finns, har aldrig vart riktigt förtjust i det eller alla har ju en period men den är förbi och nu känns det inte lika viktigt längre, Man loggar in för att kolla mejlen eller efter en person som man behöver prata med.
Alldeles nu så fick jag "prata" med den enda personen det känns som jag vill prata med. Allt som alla andra säger känns bara oviktigt och onödiga. Inte det att jag inte uppskattar vad alla gjort för mig för det gör jag verkligen och jag kommer finnas vid deras sida om något händer dem vilket jag absolut inte hoppas. Ibland vet man vad man vill ha och då hjälper ingenting annat. Man vill bara höra en persons röst man vill bara veta allt den personen har att säga, man vill att den berättar hur den vill ha det så att man kan gå vidare. Fast ibland måste man gå vidare själv, vilket jag verkligen försöker även om det inte märks så försöker jag verkligen. Det är så sjukt hur man kan ha fått så många Aha upplevelser på så kort tid. Jag vet vad jag måste tänka på. Jag vet vart mina "problem" ligger, nästan iallafall. Men det är ju bara positivt! Men jag behöver verkligen att någon säger nej till mig när det är en sak som inte är okei och då är det bara för mig att ta det helt enkelt. Sen finns det ju vissa saker som man kan kompromissa om!
Det finns vissa saker som jag gjort och sagt som jag önskar jag kunde få ogjorda, men så har du också. Önskar man bara kunde sudda bort allt som sårat, det skulle vara så mycket lättare att gå vidare då.
Det kanske måste suddas ut för att det ska fungera igen. Man kan inte ha  gammla saker som sitter och nyper en i armen hela tiden så egentligen är den bästa lösningen att bara glömma det som hänt och bara se framåt och fokusera på saker som händer i nuet! Vill inget hellre än att må bra, att få må bra med dig! ♥

Nu ska jag försöka klura hur man gör för att ändra utseendet på bloggen. Kommer nog ta ett tag innan jag hinner haja hur man gör och då visar det sig att det är superenkelt! ^^
Ska alldeles snart springa ner till stugan och do the laundry!


Pussar till Sofie!






Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback