Inte frisk

Jag kan väl inte påstå att jag är riktigt frisk i dagens situation... Både psykiskt och fysiskt.
Men jag har gett mig fan på att jag ska klara det här, har gått igenom värre saker. Även om det kanske inte hjälper mig på något sätt...
Var så skönt att höra alla röster, speciellt en som värmde mer än de andras och som talade med mycket erfarenhet och absolut mitt språk, fast det kanske inte är så konstigt!

Får sällskap imorgon vilket kommer vara hur skönt som helst eftersom det var ett tag sen vi sågs            (Både hennes och mitt fel). Men vissa vet man vart man har dem även om man inte hörs av varje vecka och det är sådana saker som känns så bra i situationer som denna. Jag kan ringa en kompis jag inte pratat med på länge och inte är det sura miner... Jag skulle ställa upp och göra precis samma sak själv.
Det mesta beror väl på hur man får kontakt med personen från första början.
Sen finns det ju kompisar som man aldrig skulle kunna dela vissa saker med som man delar med andra.
Man har olika kompisar för olika lägen vilket jag tror behövs eftersom alla delar vi inte samma intressen.
Suck... Orka analysera mer...
Det ska behövas kemi till allt, tyvär!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback