Alltså

Just nu blev jag bara så satans arg och ledsen. Jag blir så less på vissa människor i mitt liv att jag bara vill ta bort dem men det funkar liksom inte så eftersom man alltid är ett speciellt "gäng" som ses. Och även om man skulle sluta prata med den människan så skulle man ju ändå ses och det skulle bara bli dålig stämning och just sådant orkar jag inte med just nu. Så jag får helt enkelt stå ut med de där tråkiga samtalen och fortsätta höra "Jag jag jag". Vill man ha kvar kompisar får man faktiskt visa det och kanske hålla sådant man lovar och kanske erbjuda sig lite mer istället för att skita i dem så fort man bestämt något. Jag vet flera tillfällen då jag skulle fått göra vissa saker ensam om det inte vore så att jag hade andra kompisar som ställt upp. Man kan inte lita på vissa för 5 öre och det känns så ledsamt. En del faller tyvär väldigt lätt för vissa person och verkar helt dedikera sitt liv till dem. Men jag menar är det så mycket begärt att man kan hålla det man lovar och kanske tar chansen att verkligen umgås när man liksom aldrig ses?!
Ibland undrar jag verkligen hur folk är funtade i skann, att vissa inte kan ha förnuft nog att vara ärliga. Antingen så säger man en sak och menar det eller så håller man tyst eller talar om att nej!
Jag tycker inte man begär mycket då och folk säger att kompisar är det bästa man kan ha och om man har pojkvän så ska man inte försumma sina vänner men man kan ju lika gärna göra det känns det som... Eller vissa kan man ju nästan stryka. Värderar faktiskt en pojkvän högre än vissa vänner. Men alla har sina för och nackdelar och visst växer man ifrån varandra men vad ska man göra då då?? Man märker att man inte alls delar samma intressen som andra och det liksom skär sig när man umgås? Jag tänker inte lägga ner mer tid på falska telefonsamtal och möten, jag tänker inte vara den som hela tiden måste försöka eller vara den "ointressanta". Bättre att spendera tiden på människor man tycker om och älskar så man värdesätter tiden man gör av med istället för att ångra sig.
Det här påminner väldigt mycket om 7:an då jag en dag vart helt själv en dag i skolan men på samma dag som jag blev ensam så fann jag två nya vänner och då helt plötsligt kom man tillbaka till mig och det kändes bara så tillfredsställande, jag önskar bara att jag inte hade varit så snäll då! Att jag bara kunde ha sagt ifrån. Nu börjar jag nästan avslöja vilken person det egentligen är jag är arg över. Känns bara så stört alltihopa. Ja ja en del mognar tydligen tidigare helt enkelt!
Jag fick iallafall någolunda ordning på Shahrzads dator idag. Ha ha haa både hon och jag är fattighjon, fick använda servetter som toapapper! Det var mysigt att träffa henne igen, det var ju ett tag sen.
Det var ett tag sen man träffade vissa andra också, tyvär.
Så less på mina katter också, man kan inte ha en matta liggandes rak på golvet en hel dag den är alltid ihopnölad. Sen på mornarna så vaknar man av att man ligger och sover på en annan kudde än den man somnade på, då har man blivit bortputtad av Tina och har man otur kan man vakna av att man tittar på en mindre fin ända av katten, hon skriker också så fort man står vid ytterdörren och vill ut vilket hon aldrig kommer få och aldrig fått så jag förstår inte vad som får henne att tro att det hjälper med en massa gnäll.  Nova tuggar alltid på telefonsladden och ska alltid kloa sönder ens hud så fort man tjålar lite eller ska sova. Missan är så tjock så man inte kan andas när hon sakta kryper upp från fötterna till halsen och sen står hon alltid vid ingången till köket eller springer dit så fort man reser sig i hopp om att man ska ge henne mat för 7:e gången. Sen ska alla tre trycka upp bakdelen mot allting typ ansiktet, armen, benet eller armhållan. Är väldigt lättretlig just nu kanske för att jag är bitter och sitter i min soffa som vanligt. Tur att jag inte har någon här nu som  skulle få höra på allt gnäll!  Sen är jag väldigt otålig och längtar så mycket till helgen så att jag tycker allt som händer bara drar ner tiden så att det dröjer ännu längre tills dess.
Efter några timmar sömn så är jag säkert piggare och mer allert. Ska lämna tillbaka jackan imorgon med så jag får tillbaka pengarna fortare. Den satt inte ens bra, så jobbigt att vara liten så inte äns minsta storleken som finns passar... Och jag tycker jag äter mycket... Eller jag äter ofta tack vare att jag slutat snusa så blir man småsugen på saker hela tiden och vill bara ha mat mat mat.
Ska ringa mormor imorgon med och se om vi kan storhandla lite mat och sätta in alla mina mynt som jag inte gjort än. Är iallafall ca: 2000 kronor. Catchiiiing!
Nu ska jag däremot läsa lite mer manga men idag blir det inte Death note utan Love Hina. Eller... Jag vet inte, man kan ju inte veta allt! Eller...

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback