Katastrof

Fredagen var kanon. Den varma smörgåstårtan gick hem, jag frågade t.o.m efter receptet. No more korv. Tessan pimplade i mig vin och vi pallrade oss ner mot ängby för att lyssna på Janets far. Superkul! Träffade en massa roliga människor och vart bjuden på en white russian av Janets lillebror, lillebror liksom. Alla åkte in till stan medans jag vandrade iväg med Peter på en promenad för att inte somna allt för tankad. Man har så mycket att säga i de där stunderna som man egentligen inte har en enda anledning till att kläcka ur sig men man gör det ändå. Intressant blir det iallafall nästa dag.
Lördagen talar för sig själv. Mycket saft och läsk och sova.
Packat sönder min kropp, städat sönder min kropp och inte fick man hjälp av bror sin heller. Det är tydligen bara jag som flyttar... I dag blir det till att packa och städa det sista och lassa över lite skit i Sandras lägenhet. Sen måste det ringas och donas. Vem orkar det när solen skiner för första gången på evigheter?!

Kommentarer
Postat av: jäänni

Haha har du också en lat lillebror :P

Nu när jag lyckats hitta min väg till din blogg så tänkte jag bara säga att du är grymt snygg! Typ snyggast i Sverige eller nåt.
Hehe om du inte märker det så raggar jag, lyckas det? ;D
Haha närå. Men ville bara säga det. Har tyckt det always typ. =)

Najs att flytta btw =)


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback