Känns lite som

Det känns lite som att dagens O.C avsnitt var lite menat åt mig, lite småpikar sådär... Suck!

Traskade ut i stormen för att ta tåget in till stan med
Sofie. Hon skulle lämna tillbaka en tröja och köpa klänning till cocktailpartyt på fredag. En svart tjusig elegant sak blev det.
Tog sedan bussen till Ikea och skopunkten. Handlade en Kimono och reflexer ^^
 "Man måste ha reflex redan klockan halv fem för att överleva i knivsta".
Mycket mysig dag trots vädret. Är helt slut nu och snoken droppar konstant så får borra in tussar i hålen hela tiden för att slippa snyta mig var 5:e minut.
Nu! Har jag första avsnittet av säsong 4 av O.C på min dator men jag får hålla fingrarna i styr för det ska jag se med Sofie på Söndag! Oooh vad spännande! Gåshud redan i dag av bara intro låten!
Nej! Kalasa lite med Ally McBeal nu! Stefan har precis dött! Djävulskap!


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback