I dag

I dag är det en sådan dag då hela altihopa är dött. Hela lägenheten ser ut som stryk. Det är kallt. Jag lyssnar på Indie och tycker synd om mig själv.

Orkar inte åka in till stan, har skrivit en ansökan nu som låter bra i skann men som säkert är helt sned, måste bara skriva ut den och det  kommer  ta en massa extratid så att man måste stressa sönder sig så jag åker nog in för att lämna ut dem i morgon förmiddag istället. Fokuserar mig på Jessica och Elizabeth i kväll istället. Fast nu kom Elizabeth på att hon har Japanskan i dag, precis typiskt.

Får se om jag sover hos Jessica. Får lätt "hemlängtan" när jag vet att jag "behövs" hemma.

Jag slog huvudet i hörnet på en skåplucka i dag, jag böjde mig ner för att plocka upp en penna och när jag resta mig så BANG! Det gjorde så ont så att jag grät, det liksom sved i hela skann. Sen lät jag det gå ut över de stackars katterna som nu verkar ha flytt fältet för jag ser ingen. Ho hoo!

I morgon vill jag vara med Peter,  kyssas, äta god mat och leka.

Kalasbra!


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback