Helgen

Då blir det till att uppdatera lite granna här. Senast var i fredags då jag var och såg Saw III, den var inte så lik de andra 2 filmerna men definitivt samma sjuka tanke genom hela filmen. Jag förstår inte riktigt hur en frisk människa kan komma på alla dessa hemska påfund. Jag är säker på att den kläcker en del ideér bakom vissa personers pannben. Man önskar ingen, absolut ingen ett sådant öde. Sen är jag lite småsäker på att det kommer en 4a.

Lördagen blev som planerat. Sofie och jag hade vårat maraton.
Vi var på Ica innan för att köpa lite gott till våra långa timmar. Vi började med de 4 avsnitten av O.C, jag hade dock sett 3 men det gööör ju inget! O.C kan man ju se om och om igen. Det var inte mycket som hände i det senaste avsnittet... Kanske att Taylor verkar bli förtjust i Ryan och att Summer har hittat sig själv vilket gör Seth osäker.
Grey´s anatomy nästa. Jag hade redan sett de flesta avsnitten innan och ligger lite före men va fan. Det är ju Grey´s anatomy! Vi hann se 10 ½ avsnitt och vi såg sista avsnittet på säsongen vilket gjorde att Sofie stortjöt. Jag hade redan sett det och gråtit sönder mig dagarna innan så nu var jag kolugn (Njaaa nästan).
Efter 10 timmar serietittande så åkte Sofie hem, vi var tvungna att pumpa upp hennes framdäck klockan 2 på natten. He hee! Peter hade redan slocknat i sängen när jag kom in. Men han var så go när han kom hem, jag fick ett väl inslaget paket av en gammal tidning och tuggummi. Inuti paketet fann jag en mascara! Wiii! Mina två andra är på vippen till slut så det var en snäll present!

Efter en bökig natt och man blivit kallad klumpeduns så har dagen bara segat sig fram. Har inte fått mycket gjort, inte för att det är något som behövs göras men man kan ju ha lite kul på en söndag. Nej urs! Nu ska jag ta mig något att äta och kolla på något värdelöst skit.

Har i vilket fall som helst varit en lugn och skön helg!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback