Grävande journalistik

Puuuh! Helt slutkörd efter en massa bärande och släpande fram och tillbaka till Sandra. Fick iväg nästan allt småplock från min lägenhet, är mest de stora sakerna kvar nu. Hos Sandra däremot så finns det lite mer att göra, hjälper till en del i morgon innan vi flyttar alltihopa. Mina händer känns helt sönderfläkta så det är inte med nöje jag går upp i morgon runt 9. Fan det är något fel på O tangenten, illa! Dags att byta snus...
Så... Men jag längtar så in i helvete tills allting är klart, tänk att få ha sin baby bredvid sig 9 gånger av 10 istället för 1 av 10. Att få ha ett eget  rum. Att få ha sina egna möbler helt och hållet, inte en massa gammalt skit från forntiden.

Jag kan inte sluta tänka på vissa saker. En del saker bara fastnar i skann och har svårt att komma därifrån. Jag kan inte hjälpa att jag överanalyserar vissa saker, det är bara så jag är. Det råder dock bot på det om man vill slippa mina djupa utredningar. Man kan försöka förklara vad som försigår när man ser mitt frågetecken bubbla upp ovanför mitt huvud. Det enda jag söker är en bekräftelse på att det mitt resultat visar inte är korrekt. Rätt. Jag vill ha fel ibland. Bekräftelse är nog något som alla människor har behov utav. Hur ska man annars veta? Man vill bli uppskattad, man vill veta om allt man gör ger resultat. Jag skulle vilja veta hur det är att sitta över alla andra. Ingen som kan dömma mig. Ingen ska yppa ett ord till mig om mig. Det är jag som ska rätta andra, jag ska ge dem bekräftelse på allt. Skulle vara riktigt ensligt där uppe. Med andra ord är jag nöjd med att bli kritiserad och bekräftad. Ibland. Vill bara inte ha det där satans frågetecknet hängandes men det är väl bara att fortsätta gräva i olika teorier, vad finns det annars att göra om dagarna.

Kommer troligtvis vara utan internet fram till 1 December fr.o.m det att flytten blivit av helt och hållet... Vilket riktigt får mig att springa runt galet.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback