Galet

I morgon har jag bestämt mig för att klä mig "ordentligt", kanske sätta på ett ansikte och vara lite småfin.
Inte många som lägger märke till det kanske men man kan inte bara gå runt som ett orpon varje dag, det mår ingen bra utav. Det ska vara lite småvarmt i morgon med ^^
Ska dona lite med bredbandet och telefonen med så det blir fixat till flytten. Kan knappt bärja mig. Jag vill bara att det ska hända Nu! Det känns som att saker kommer bli annorlunda då, jag vet inte varför men det känns bara som en liten vändning. Jag kommer ha ett eget rum... Eller eget och eget... Ett rum som innehåller mer än en säng. Jag kommer få garderober med, tänk att få hänga upp kläder på galge! Ho hoo!!! Katterna får en egen toalett tillsammans med tvätten. Oj oj oj.

Galet

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback