Läser mina tankar?

"Jag har alltid sagt att ska man vara med någon ska det vara perfekt, annars är jag hellre ensam. Ändå har jag vänt och vridit på min egen regel, hittat kryphål för att slippa ta tag i det jobbiga. jag har låtit många stå i vägen för mig själv, hellre plågats än låtit andra se mina svagheter, och haft dig där för tryggheten och bekräftelsen. Men något gick ordentligt åt skogen. Det hjälpte inte. Gjorde mig varken glad eller trygg. Jag blev orolig och otrygg. Rädd och ledsen. Övertygad om att jag inte räckte till.

Jag erkänner mina brister. vet att jag är rädd. Vet att det här är det största och svåraste som kommit min väg hittills, men jag kommer ta mig förbi det och det kommer att göra mig starkare. Jag kommer att gå om dig. Det kanske jag redan har. du kommer inte tycka om den personen, men det kommer jag. För hon är jag. Sen. Jag sträckte ut min hand till dig. Behövde någon som förstod, men du ville inte, vågade inte släppa ditt för mitt. Du trampade på mig. Spottade mig i ansiktet och för det hatar jag dig. Men du var där, du såg mig, du sa att jag var bra och att det skulle gå över. Utan övertygelse, men du försökte. Ibland. När du orkade. Men det räcker inte. Det finns dom som vill nå mig. Som försökt länge. Som trots mitt motstånd ser något. Något som du inte ser. En magi som är menad för de invigda. Kraften när man bara vet. Du tror inte på det. Förstår det inte. Ser det inte. Men jag ser det. Det som inte syns och som inte behövs sägas".

Kommentarer
Postat av: Anonym

What is this about? Finns om du vill prata med ngn=) Puss

Postat av: tha bitch

Saknar dig! Gick det bra sen igår med allt? Sorry att jag inte sa bye, men jag hittade inte dig & var tvungen att skynda iväg. Vi får ta och ses mer en annan gång tycker jag.
Har du hittat nycklarna btw? Logga in på msn ffs ;D kyss!

2006-12-26 @ 22:48:48
URL: http://underbarasteflickan.blogg.se

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback