Gardin

För både kroppen och själen har den här veckan varit som en stor svulst som ätit sig in i mig. Den har gnagt och gnagt och gnagt. Jag har inte kunnat vara mig själv riktigt förens för någon dag sedan. Alla är som de är. Som vanligt. Antar jag. För vad skulle kunna hända på en vecka?!
Jag bryr mig faktiskt inte. Inte just nu iallafall.


Jag har tänkt på det där med att vara en nära kompis. Det känns som att jag utnyttjar det till max ibland men att ingen verkar ta mig för en bästa vän eller så är ingen annan så ledsen som mig vissa stunder? Nu är jag så trött på att vara den där ledsna tjejen som hela tiden "egentligen" ska vara glad. Vara den som hela tiden ringer och gnäller.
Jag ska sluta ringa och sluta gnälla... Vad blir det kvar då? Gnälla lite kan jag göra men jag tänker sluta med att anförtro mig till vissa eftersom det bara rinner ut eller förs vidare. Ingen förstår mig ändå! Så varför lägga ner tid på det?
Underbart är iallafall att jag har hittat Jenny som är en riktigt kanontjej. Så go och snäll! Vi tänker precis lika om saker och ting. Om jag får bestämma så kommer våran framtid vara ljus och hur kul som helst.
Det känns nästan lite som att träffa sin nya pojkvän. Ho hoo! Eller inte. Men en viss likhet finns det ju och man tar ju ändå chanser genom att blotta sig själv. Var hemma hos henne (Micke) igår och spelade Singstar i minst två timmar. Galenskap! Och avundsjuk är jag också för att hon har Rocks den saten. Jag vill ju också sjunga Bloc party! Som hon btw inte hört O.o Måste introducera henne!  Men kul var det, sen hittade jag ju ett Ul kort på upptåget så det lönade sig ^^

Nej, om man ska ta och sy gardinerna till vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: pennyponny

Söötinöötiii! Du är grym!

Skitfint mönster till gardinerna btw :O


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback