Frågetecken

Jag undrar hur vissa personer är funtade egentligen. En del står för vad de gjort och sotar därmed för det, medans andra lägger på charmen och oskyldigheten och hoppas på det bästa.
Oavsett om man skulle komma med "bevis" så skulle de blåneka eller komma på en annan lögn till den lögnen. Jag vill veta vart allt är på väg. Jag vill vara bättre än alla andra men det är man ju tyvär inte och då ska man tydligen stå för vissa konsekvenser också. Har man gjort en elak sak ska man lugnt acceptera om den andre gör en annan elak sak. Inget snack om saken, bara ta skiten i ansiktet och svälja. För samtidigt känner man ju skuld. Jag har också gjort... Det är jag som framkallat det här... Nu är det förhoppningsvis slut på eländet ... Tills nästa misstag kommer igen och det ska bli "jämt" igen... Eller är det då slutet verkligen kliver in?

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback