Vill krama dig


En tripp till Muppsala inbokad!
Snart blir det det första återbesöket sedan den första Juni.
4 månader har passerat och det känns som att man har ett mycket stabilare liv här redan nu än vad man hade i Uppsala. Hur kan det komma sig tro?
Vad som ska försökas hinnas med under trippen är självklart att träffa familjerna & vännerna men sen är jag vulgärt sugen på en utekväll med fina jordlingar samt ett besök till lager 157, och svampplockning vill jag hinna med... Gör vi det månne? Får försöka och göra vårt bästa!
 
Hösten är här också, längtar redan till värme och sol... Kan ni förstå.
Snart pulsar man runt i 2 meter snö och dör av kyla. Hua! Om man hade haft ett annat jobb skulle det nog inte kännas lika motigt, men men.

Men för att vara lite positiv så är det ju väldans mysigt att sitta och virka under denna säsong.
Sen alla ljus man får tända, dofterna och mörkret! Okei, jag gillar hösten lite, eller jag gillar de flesta årstiderna men bara början på dem. Fast sommaren slår alla!
Tänkte börja med den första mössan för året nu. Tjingeling!

                  


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback