Man är aldrig för gammal.. Eller ung


Det finns så många människor som inspirerar, som visar att det GÅR att göra det man vill
bara man lägger manken till! Det kan vara värt att jobba arslet av sig i några fjuttiga månader
för att ha råd till att förverkliga en dröm som kommer göra en lycklig för resten av livet
eller leva fattigt som en idiot för att få en drömutbildning.

Jag tror inte jag hade kommit dit där jag är i dag utan dessa människor.
Personer som rest runt med tivoli. Åkt till andra sidan jorden för att finna kärleken,
förlora den för att sedan uppleva den igen. Tagit sig upp ur mycket skit för att i dag stråla som en sol. Det är stort att våga! Att chansa.

Dessa saker har gett mig hopp om att det verkligen verkligen går!
Stundtals kan allt vara så jävla inihelvete dåligt men innerst inne så vet man att allt blir bra.
Allt blir alltid till det bästa, det är något jag lärt mig men inte riktigt lever efter... Men jag vet!

I dag har solen varit framme hela dagen och allt har känts så bra. Allt.
Oron i kroppen finns inte i dag.
Vet inte riktigt vad jag vill komma fram till mer än att jag är så jävla tacksam för allt och alla
och framförallt så är jag hoppfull!

Längtar!


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback