Min


Det spritter i kroppen av lycka och kärlek som varvas med smärta och ångest.
Jag mår bra... Eller jag mår bättre.
Lyckan och kärleken sprider sig sakta sakta genom kroppen och förhoppningsvis
kvävs alla onda demoner till döds och försvinner helt.
För jag har ett mål nu, ett verkligt mål. Min själ ska bli frisk och drömmar ska slå in.
Det är bara den där förbannade väntan, och styrkan man måste ha under tiden man väntar.
Men det är det värt!

Veckan präglas av underbara vänner, jobb och planering/stök.
Efter att ha suttit i ett vakuum av självömkan så känner jag riktig glädje och längtan.
En sådan lättnad.
Det går inte att beskriva för den som aldrig varit där men bara en sån sak som att vilja något är en sådan fantastisk känsla. Jag vill!!!


Tack Du underbara varelse som sover vid min sida varje natt ♥



Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback