YES OH MY GOD!!


Är inte van att jobba helg, aldrig gjort det förr fast värt extrapengarna.
Visst kan man göra roligare saker en lördag som denna än att lyssna på en mjauande tant och lösa korsord.
Fast vad skulle det vara?
En hel del jävligt onödiga saker, då känns detta mer värt!

Nymöblerat i vardags/sovrum, Älskar förnyelser.
Känns som att man vrider och drar bort gammalt skit och groll när man svettas med förflyttning av tunga möbler.
Sedan avnjuta det hårda slitet med tända ljus, tul & rena lakan. Iiih!
DEN känslan!

Nej. I väntan på lite filmsällskap ikväll tänker jag poppa och studsa.




Svensk pop. Jag säger bara det. Svensk pop!!


"Jag tror du söker efter mer än du ser
Men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar"

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback