Flytt o stånk

I dag i dag i dag!
Nu börjas det. Nu börjar finslipningen av lägenheten
och inom sinom tid kan vi bosätta oss där på heltid ^^
Allt är inte packat än men det känns inte som att det finns så mkt
att packa just nu eftersom vi inte kan börja flytta över allt än.
Snart Uppsalabo!

En tråkig sak är att min cykel som jag fick i studentpresent har
blivit stulen, så jag kommer inte kunna bli en sån där galen
cyklist i Uppsala som jag hade planerat så bra...
Jävla idioter som bor här! Så skönt att slippa!
Kan inte äns ha sin cykel i källaren, låst, utan luft i båda däcken
utan att den ska försvinna.
Men som sagt, Alexandra Karlsson är och kommer alltid att förbli
otursförföljd och utsatt för div. bisarra situationer.
Bara att acceptera!

Dags för en dusch och lite frukost i magen för
att sen åka in till staden för att troligtvis inhandla
nått golv eller nåt... Jag vet inte...
Mys i lägenheten sen iaf, ska mysa på en madrass
på golvet med minsta tvn och hämtmat.
Bara Peter och jag!

Nu ringer mormor ^^

Kommentarer
Postat av: Your babe! (J)

Hej älskling! Sorry för att jag inte har hört av mej men har haft lite fullt o stressigt. Denna vecka slutar jag inte tidigt nån dag, men nästa vecka slutar jag tidigt några dagar så då skulle jag kunna hjälpa lite med lägisen :)

Hur är allt med dej??

Hoppas bra!! Du är bäst! Puss!

2008-07-16 @ 20:11:04

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback