The wooork

Jahapp...
Då var man tillbaka på jobbet igen.
Självklart kan de inte klara en endaste
dag utan en vikarie.
Jag klagar inte eftersom jag får pengar
vilket jag är i väldigt stort behov av just nu.
Med tanke på hur det blev innan jag slutade
så borde det vara ytterst pinsamt för dem
att ringa mig nu.
Men nöden har ingen lag som man säger...
Inget hårt jobb just nu kanske...
5 barn i dag och 4 i morgon då vi ska gå
ner i Knivsta och äta pizza med barnen ^^
Så klockan 11.00 i morgon äter jag en maffig
shishkebab till lunch.
Avundsjuk!?
Minst 2 veckor jobbar jag och det kommer bli max
11 barn under den här tiden så ja! Lyx!

Var på Synsam innan jag jonnade till jobbet.
Eftersom jag aldrig ser bra i mina glasögon
börjar jag tappa tålamodet
dessutom har jag ett nytt jävla fel varje gång också.
Den här gången så hittade hon ett brytningsfel på
höger öga?!
Vart var det de två andra synundersökningarna jag
varit på?
Så fruktansvärt less!
Som vanligt...

Nu ska jag äta
Som vanligt... ^^

118338-407











Fyrverkeriet efter
presidentens tal
på Yran.

Kramkalas!





Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback