Snowboard A.K.A Sjömonster

Jag drömde i natt att jag skulle åka ut och lära mig åka snowboard. (Vilket jag också ska på riktigt)
Men... den här snowboarden var surfing men det fattade ju inte jag i drömmen så vi åkte iväg till något ställe med massor av vatten överallt och vi kom fram mitt i natten så det var ganska så mörkt. Jag kom på en sak som jag blev riktigt rädd för... så jag frågade Kim - Åker man inte snowboard på vintern? -Jo. Svarade han såklart. -Men då är det ju minusgrader i vattnet, det måste ju vara svinkallt! Hur kan folk tycka att det är så kul att åka snowboard i ett vatten med minusgrader?!! (Jag vet att vatten fryser men inte i min dröm)
Vi börjar inte att åka på en gång utan säger att vi ska vänta tills morgonen men vi går en liten promenad runt stället och överallt ser jag en massa djupa vattenhål som då är iskalla och jag blir mer och mer rädd för det här. Vi kommer in i vårat rum och vi sätter oss under loftsängen. Peter är inte Peter men jag vet att det är Peter... Konstigt! Men men, vi sitter där under och väntar på att monstrerna ska komma... Vilka monster? Tänker jag.  Till svar från någon får jag - Vissa  klarar inte av att åka  snowboard, de är för svaga för att stå emot  det som finns i vattnet så de fastnar där och blir några slags vattenmonster. Oh no! Det vill ju inte jag!
Som tur var så slutar den drömmen där och övergår till någon annan men den var så hattig så jag hittar ingen början eller slut.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde sannerligen komma till mig och åka bräda;)

2007-01-26 @ 10:53:17
Postat av: Alxandra

Vilka är alla dessa anonyma???


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback