Första dagen

Första dagen på jobbet gick bra!

Trött!

Kommentarer
Postat av: Jenny

JAG HAR LOGGAT IN UNGEFÄR 400 GGR PÅ DIN BLOGG IDAG (eller ja, igår eftersom klockan är efter 24) ÅSSÅ HAR DU BARA SKRIVIT 2 RADER!
FYYYY SKÄMS!!!
Haha!

Nej nu hänger jag inte med här igen.. Vilka har hittat ut ur vilken storstad :O
Om du tänker på mej å bruden å spår noll (asg) så var ju det när jag skulle till deeej juuu :D
hihi!

Nej fan. Nu skriver jag för långt! ;P Fan vad jag längtar tills jag å micke har flyttat! Då får du hälsa på ofta som du sa hemma hos honom! Nu är det ett promiss jaa.
usch. nu är jag dryg känner jag. Och trött xP
Ha det bäst sötast! PUSS!! Du är så skön

Postat av: sofie

hej gums va e de för jobb? PUSS

2007-01-10 @ 13:23:26
URL: http://mylouise.blogg.se

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback