Finaly

Home at last!
Vart en lugn dag. Var liiite jäktigt på morgonen eftersom Jennys tåg tillbaka från Märsta var försenat.
Hon kom hem till mig nästan 5 i 9 så då fick vi låna Peters bil och köra race till Solstigen ^^
Men kul var det att få jobba med en kompis.
Fick passa barnen inne på solen efter ett också men ungefär hälften är sjuka så det var inte många barn inte. Fick två pussar och kramar av Nathalie och gosade lite med Tuva. Jenny blev ju storfavorit!
Friserade hennes långa hår och hade en hel hop med ungar efter sig.

Gaaah!
Nu måste jag pyssla och äta.
Hoppas att Jenny & Micke följer med på skidsemester (Snowboard) med mig och Baby.
Skulle vara riktigt roligt och inte tala om spännande!!
Ho hoo!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha ja det skulle vara sjukt spännande! Jag skulle vara typ sämst av sämst *s*
Fast mja, har aldrig åkt bräda so I dunno!
Men jag ska prata med Micke ;);)
Väntar bara på att slyngeln ska komma hem nån jävla gång!

Mitt huvud typ dör :P
Asnajs att du kirrade så jag fick jobba med dej idag! Sötigrisi! ^^
löv löv*

2007-01-24 @ 23:05:56

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback